欢迎来到*杰声地带* :)
Post info


Comments 1


Author: 吴宜杰 (cedric/谢得立)

 ******************************************************
今日,系facebook睇到好多人都post关于考试既野。。
似乎好多人听日就开始考试咯
各位加油!!
唔好再淋听日会唔会识做啦。。
亦唔好淋其他野。。
最紧要就系专心读。。
就算读唔完都要读
读得几多得几多
唔好比机会自己考完试先来后悔
 ******************************************************
今日系bookfest 既最后一日。。
之前,我去左两日。。:P
bookfair 真系有好多书
你去过一次就会知道
真系真系好多。。
唔止书多,人都好多。。
本来淋住去行下姐。。
点知,最后都买左五本书。。哈哈
大出血 XD
嘻嘻~ 我重系KLCC换左10000蚊韩币。。
既兴奋下。。。 
每次淋到明年去韩国都会好开心好兴奋。。。XD
多谢阿爹比我去。。。咔咔
我所换到既韩币 ^^ & 朝鲜既邮票
我朋友换既韩币。。几有钱啊。。羡慕
书展入口。。
排到既靓啊。。
书展既票同拿到既书签。。

原来接触多D书真系会令人想读书。。
我开始想读书左。。
唔系学堂既书而系故事书同埋哲学书。。 ^^
********************************************************
沉日睇完林柏宏既《带我去远方》
今晚又在吃饭既时候看到百万大歌星睇到林柏宏
原来佢系《超级星光大道》被淘汰左既参赛者。。
可惜,歌声都唔错下。。。
《带我去远方》剧照

好啦今日就sot到哩度啦。。。
掰掰!!

临走前送上一幅相。。
hahaha...






1 comments:


  1. This comment has been removed by a blog administrator.
Post a Comment

快乐既日子日日过