欢迎来到*杰声地带* :)
Post info


Comments 1


Author: 吴宜杰 (cedric/谢得立)

*****************************************************************
我想同大家分享一个故事:

有一对情侣,佢地第一次邂逅系系火车上面。
男既叫小贤,女既叫小雯。
当时贤系坐系雯既正对面。
贤时不时都会望下雯,令到雯好唔自在。
当雯落车时,贤更追左出去拦在雯既面前。
雯好惊,想大声嗌。
但系当佢睇到贤手中拿住既画就无言。
画中既人竟然系自己。
系用手画既。
然后贤讲左一句话就走左。
"你好靓"

故事讲到哩度大家有么野感觉咧?
继续。。。。
*****************************************************************

原来佢地系系同一间公司返工。
好快两人就热恋。
雯觉得贤既人都唔错,人有老实又勤力
好快雯就答应贤嫁给佢。
之后不到3年,雯觉得贤唔系佢既理想伴侣。
提出左要离婚。
佢想趁自己重后生早D离婚去搵佢既100%老公。
当时,
贤话:“如果今晚落雨既话,我地就离婚”
晚上,雯比外面既雨声吵醒左。
外面落紧雨。。
外面既雨声就好似叫紧佢同贤离婚锦。
最后,
佢地离左婚。
之后,佢地两个再无联络。
贤连一句挽回既说话都无。
贤更辞左职。
有一日,雯睇到贤跟一个女仔系一起。
雯傻笑."亏我重念住系我对你唔住"
 
婚姻有时真系好脆弱。
爱情真系有锦脆弱?
故事继续。。。
*****************************************************************
之后有一日,雯遇到同贤一起既女仔。
两人禁啱搭埋同一部lift。
雯个心好乱。
应唔应该打招呼咧?
最后都系觉得大方D打个招呼。
“嗨!我系贤既。。朋友”
倾下倾下先知原来佢系贤啱啱从韩国读完书返哩既堂妹。
佢知道贤有个好倾得埋既堂妹但系就系唔见过。
“你搵贤?唔好意思么你重未知啊?贤佢。。已经唔系喇。。
就系上个礼拜因为肝癌去左。
可惜,我搵唔到佢个前妻。”
 雯吓到讲唔到野。
贤堂妹继续:
“其实有个秘密我想同佢讲。
就系佢提出离婚个日,贤知道自己有病。
个日既夜晚重爬到屋顶上喷水呃佢离婚。
我好怀疑贤系点样面对个日既双重打击。。”
雯好后悔好憎佢自己。。
-故事完-
****************************************************************
大家点睇。。?
其实爱情就好似两个银行户口,
要两个人一起付出,
户口先正会平衡。
唔好一直搵一个所谓百分百适合自己既。
其实,哩个世界又点会有一个百分百既另一半咧。
只系睇两个人点相处,沟通,同埋互相迁就。。
锦爱情先会长久,甜蜜。。。
祝各位有个甜蜜温馨既恋爱... 加油!!





1 comments:


  1. 写写你地既念法。。

Post a Comment

快乐既日子日日过