欢迎来到*杰声地带* :)
Post info


Comments 1


Author: 吴宜杰 (cedric/谢得立)


如果我无遇见佢,我既生活会唔会有所改变?
好多人都会念过呢个如果。
佢已经成为你故事既一个角色。
而且呢个角色系独一无二,无人可以取代。
其实每个人都饰演紧属于佢自己既角色。
呢个角色会出现系你同其他人既故事里面。
无论你中唔中意,佢地确确实实锦…..存在。

每日,你会遇见过好多人。
D萍水相逢,擦身而过既人,好重要。
因为佢地徐时变成你
O岩倾既知己,
最要好既朋友,
最匹配既情人,
甚至系你既救命恩人。
D人没有label,没有记认,
你唔会知道边一个系佢。

同样既道理,
当你寻找你认为最匹配既恋人既时候,
你唔会知道边一个会系最完美既佢,
如果你有机会遇见佢而又渴望想搵个更好既。
当后来发现佢系最O岩你既时候已经太迟。
所有野都无得返转头。
人系需要失败过先会知道以前得到既系最好既。
但到左个时,是否有机会可以从头来过?

Kingsley 系《谈情说案》里面讲过:
如果系我有生之年可以发明一部时光机,让我回到过去从头来过。。。
“如果”呢两个字其实系一个恶魔。
如果有“如果”呢个世界就无失望,绝望,后悔同悲伤。
所以我地要珍惜,爱惜你身边既人。
唔好俾自己有机会后悔。。。

1 comments:


  1. aaaaaaaaa

Post a Comment

快乐既日子日日过